DigitalTolk (Digital Interpretations Scandinavia AB, org.nr: 559032-5394) ansvarar för denna webbplats och vi strävar efter att göra den tillgänglig för alla. Här beskriver vi hur webbplatsen uppfyller lagen om tillgänglighet till digital offentlig service, vilka kända tillgänglighetsproblem som finns, och hur du kan rapportera eventuella brister till oss.
Vi strävar efter att göra alla våra digitala tjänster, inklusive webbplats och app, tillgängliga för alla användare oavsett funktionsförmåga. Vårt arbete med tillgänglighet omfattar tekniska, språkliga och pedagogiska aspekter och vi arbetar kontinuerligt med att förbättra delar som inte ännu är fullt tillgängliga.
Om du behöver information i ett annat format än vad som visas på webbplatsen, kontakta oss så hjälper vi dig gärna.
Vi arbetar ständigt för att förbättra webbplatsens tillgänglighet. Om du upptäcker problem eller brister, eller om du anser att vi inte uppfyller lagkraven, vänligen meddela oss. Din feedback är värdefull för vårt arbete med att åtgärda brister och göra nödvändiga anpassningar. Du kan kontakta oss via e-post på info@digitaltolk.se eller via telefon på 010-199 45 00.
Myndigheten för digital förvaltning (Digg) ansvarar för tillsyn enligt lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Om du inte är nöjd med hur vi hanterar dina synpunkter, kan du kontakta Digg direkt.
Länk: Myndigheten för digital förvaltnings webbplats
De flesta sidor uppfyller lagkraven, men vi kan inte garantera att inga brister finns. Vi arbetar kontinuerligt för att åtgärda kända problem.
Kända brister:
För att förbättra tillgängligheten på vår webbplats och våra digitala tjänster vidtar vi följande konkreta steg:
Regelbunden översyn och uppdatering
Kontrastförbättringar
Mobilanpassning
Användartester
Utbildning och medvetenhet
Tillgänglighetsredogörelsen uppdaterades senast 30 maj 2024.