Så rapporterar du feedback
Att samla och använda feedback är kritiskt för att leverera en högkvalitativ tolktjänst. Denna guide visar hur vi på DigitalTolk aktivt använder feedback från både tolkar och kunder för kontinuerlig förbättring.
Feedback och kontinuerlig förbättring
Efter varje tolkning kan du ge feedback genom att välja mellan 1 till 5 stjärnor och eventuellt lämna en kommentar. Endast högsta betyg är synligt för tolken.
- 1 och 2 stjärnor indikerar problem och behandlas som avvikelser.
- 3 stjärnor är godkänt, medan 4 och 5 stjärnor representerar högre kvalitet, där 5 stjärnor belönar tolken med en uppmuntrande notis.
Vi strävar efter att förbättra vår tjänst genom aktivt att samla och använda feedback från både tolkar och kunder. Ditt och tolkens synpunkter är avgörande för att vi ska möta förväntningar och behov på bästa möjliga sätt.
Ta Del av Feedback
Efter varje tolkning kan tolken ge feedback. Logga in på din profil på DigitalTolk för att ta del av tolkens åsikter och betyg.
Feedbackprocessen
- Tolkar har möjlighet att lämna feedback efter varje tolkning.
- Denna återkoppling används för att förbättra tjänstens kvalitet.
Feedbackhantering
- Feedback används för att förbättra matchningen mellan tolkar och uppdrag.
- Vårt team analyserar och agerar på feedback för att förbättra tjänsten och användarupplevelsen.
Genom att ta del av tolkens feedback kan du bidra till att förbättra kvaliteten och effektiviteten hos DigitalTolk.