Ta del av feedback från tolken
I den här guide kommer vi att gå igenom hur tolkar lämnar sin feedback till dig som beställare, var du kan ta del av den och hur vi på DigitalTolk hanterar information.
Genom att aktivt samla in och använda feedback från både tolkar och kunder strävar vi efter att kontinuerligt förbättra och leverera en tolktjänst av högsta kvalitet. Din och tolkens feedback är därför värdefull och uppskattad för att säkerställa att vi möter samtliga parters förväntningar och behov på bästa möjliga sätt.
Kontinuerlig förbättring
Att samla feedback från både tolkar och kunder är avgörande för att förbättra och säkerställa en högkvalitativ tolktjänst. Genom att lyssna på deras åsikter kan vi snabbt identifiera problem, förbättra tjänsten och öka kundtillfredsställelsen. Din feedback är värdefull för oss och hjälper oss att möta dina behov och förväntningar på bästa sätt.
Ta del av tolkens Feedback
Feedbackprocessen
- Efter varje tolkning har tolken möjlighet att lämna feedback om upplevelsen.
- Denna feedback är värdefull för att förbättra kvaliteten på tjänsterna.
Åtkomst till Feedback
- Som beställare kan du enkelt ta del av tolkens feedback.
- Logga in på din profil på DigitalTolk för att få tillgång till feedbacken.
Ta del av feedback från tolken
- Logga in på din profil på DigitalTolk.
- Klicka på avsnittet för feedback för att se tolkens kommentarer och betyg.
Hantering av feedback
- Feedbacken används för att förbättra matchningen mellan tolkar och uppdrag.
- DigitalTolks team analyserar och agerar på feedback för att förbättra tjänsterna och användarupplevelsen.
Genom att ta del av tolkens feedback kan du bidra till att förbättra kvaliteten och effektiviteten hos DigitalTolk.